Italijanska ustava le v enem odstavku določa način oblikovanja vlade, zato se je skozi desetletja parlamentarizma izoblikovala množica ustavnih običajev, ki urejajo ta postopek. Koliko pa sme predsednik republike, ki je nevtralen in nepristranski organ, pogojevati mandat in vplivati na sestavo vlade? In četudi to sme, ali je problematično, da je predsednik postavil ekonomsko stabilnost države pred jasno izraženo voljo volivcev?

Članek predstavi in kontekstualizira pravno in filozofsko delo svetega Avguština iz Hipona, ki je bilo teoretska osnova vsem filozofskim velikašem kot sta npr. Tomaž Akvinski in Rene Descartes. Hkrati Avguštin zanimivo interpretira starogrško filozofijo in jo vključi v sistem krščanskega razumevanja sveta, ki je prisotno še danes. Na koncu njegov opus aktualiziram v modernih razpravah o bistvu jezika in interpretacije.

V Državnem zboru je kar tretjina vseh zakonov sprejetih po nujnem postopku, kar ima za posledico slabšo zakonodajo in manj demokratičen zakonodajni postopek. V članku avtor išče vzroke za nastalo situacijo in poizkuša skozi analizo veljavne poslovniške ureditve ponuditi odgovor na vprašanje ali je potrebno poslovniško ureditev spremeniti.

Avtor obravnava poročanje medijev o kazenskih postopkih v Republiki Sloveniji. Ugotavlja, da mediji ves čas svojega obstoja prinašajo informacije o zadevah, za katere domnevajo, da zanimajo njihove uporabnike (bralce, gledalce, uporabnike družbenih omrežij). Včasih v želji, da bi obdržali ali celo povečali krog svojih uporabnikov, prestopijo mejo dostojnega in dovoljenega.